Életmódtervező Blog

SÚLYVESZTŐHELY

MINDEGY MIKOR, CSAK MOZOGJ!

2011. november 03. - ÉletmódCoach

 

Kevés az időd a testmozgásra? Mindig találsz kibúvót magadnak? Az alábbi trükkökkel még a legelfoglaltabbaknak is sikerülhet beépíteniük a testedzést.

 

 

Válassz egy mantrát!

Mielőtt sportolni indulnál, tisztázd magadban, miért fontos számodra a testmozgás. Vesd is papírra ezeket. (Például: Szeretnék egészségesebben élni./Szeretnék leadni pár kilót.) Ha nehéz volna az indulás, idézd fel ezeket, sőt a legjobb, ha mantraként ismételgeted magadban, ettől megerősödik a motivációd.

Legyen kéznél a sportcuccod!

Gyakran győz a kényelem, ha a város túlsó felébe kell utaznod egy aerobik óráért. A megoldás? Válassz közeli helyszínt és tartsd magadnál az edzőcuccod, hogy ez se legyen akadály. A tapasztalatok azt mutatják, hogy ha egyszer már kikötünk a kanapén, onnan nagyon nehéz újra startot venni.

 

Használd a határidőnaplód!

Folyton közbejön valami, ami miatt elhalasztod a testedzést? A „Nincs időm mozogni” többé nem ér, hiszen némi előrelátással biztosan helyet tudsz szorítani egy jóga vagy egy tánc órának a heti menetrendedben. Egyszerűen írd be a naptáradba, akár egy fontos megbeszélést. (Pl: Szerda 18.30 Jóga), így csökken az esélye, hogy más programot is besuvassz arra az időpontra.

 

Apellálj a számok erejével!

Az önmotiválásnál jól beválik, ha időkereteket szabsz magadnak. Vagyis nem egyszerűen azt határozod el, hogy le szeretnél fogyni, hanem lefekteted, hogy pontosan hány kilótól szeretnél megszabadulni, mennyi idő alatt és ennek érdekében heti hányszor, hány órát tudsz áldozni a sportolásra.

 

Találj társakra!

Semmi kedved a megszokott mozgásformához? Vedd rá a barátnődet, hogy próbáljatok ki egy új óratípust, vidd el a gyereket egy kalandparkba, vagy menj el a pároddal teniszezni, kocogni, túrázni, lovagolni, úszni. A lényeg a legalább fél órás időtartam, no meg a jó hangulat és az újdonság!

 

Éld át!

Sokat segíthet, ha végigfuttatod magadban, milyen pozitív utóhatásokat tapasztalsz magadon sportolás után. Például a kellemes fáradságot, ellazultságot, vitalitást, stb. Ugye, hogy megéri elindulni azért, hogy ezt ismét átélhesd?

 

Koncentrálj!

Ne aprózd el a figyelmedet, a testedre összpontosíts. A minőség sokkal fontosabb a mennyiségnél, ráadásul a kontrollált tréninggel jobb eredményeket, gyorsabb fejlődést érhetsz el. Tehát amikor edzel, csak önmagadra figyelj!

 

Kövesd a bioritmusodat!

Van, aki a reggeli sportolásra esküszik, más szívesebben zárja a napot vele és remekül alszik utána. Mások éppen attól rettegnek, hogy nem jön majd álom a szemükre az esti aktivitástól. Kísérletezd ki, neked mi válik be jobban, mely időpontban tudsz leginkább ráhangolódni, mikor esik a legjobban és a nap mely szakában vagy képes a legnagyobb teljesítményre? Ha pedig megvan a legmegfelelőbb időpont, tarts ki mellette, mert ezzel növelheted az edzés hatékonyságát is.

Eleged van a pluszkilókból és a reménytelen diétákból?

Jelentkezz  a következő Súlyvesztő Tréningre!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sulyveszto.blog.hu/api/trackback/id/tr763350764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

2013 (1) ajánló (1) alakbiográfia (1) alaktípusok (3) áldozatszerep (1) álomfal (1) bátorság (1) belső béke (1) bioritmus (1) body&mind (1) boldogság (1) bőrszépítés (1) búcsú (1) célkitűzés (1) céltudatosság (1) cikkajánló (1) coaching (8) csoda (1) cukor (1) cukoréhség (1) diéta (2) dietetikus (2) Dukan (1) edzésterv (1) egyensúly (2) ekcéma (1) elengedés (2) életérzés (2) életmódcoaching (3) életmódszemlélet (1) életmódtervezés (1) életmódváltás (10) életmód egyperces (1) elhízás (3) embodiment (1) energia (2) energiabomba (1) energiahiány (1) énidő (1) erőforrások (1) ész és szív (1) fehérjeturmix (1) félelem (1) felkészülés (4) fitnesztrendek2014 (1) fitspiration (1) fogadalom (1) fogyi-fogadás (1) fogyókúra (3) futás (2) GI diéta (1) globesity (1) google (1) gyakorlatok (3) gyaloglás (1) gyorsstratégiák (1) haslaposítás (7) határkezelés (1) hatékonyság (1) heidi (1) HeidiKlum (1) hizlalószokások (2) Horace Fletchert (1) hőségtippek (1) időmenedzsment (2) inspirációs eszközök (1) írásterápia (1) itt és most (1) játékos önismeret (1) jóga (1) karácsony (2) karrier (1) kazein (1) kérdések (1) komfortzóna (1) könyvajánló (1) korlátozóhiedelem (2) küldetéstudat (1) laktóz (1) lélektippek (1) lélektréning (5) lelkierő (1) lista (2) meghívó (1) megújulás (1) mentáltréning (4) mikulásbuli (1) minifogyi (1) minitréning (1) motiváció (11) narancsbőr (1) nassolás (2) Ne-Csináld-Lista (1) NőkLapja (2) nomilk (1) nyaralás (1) nyíltnap (1) olcsósport (1) önbizalom (2) öncoaching (2) önfegyelem (1) önfejlesztés (1) öngyógyítás (1) önismeret (5) önmarketing (1) önmotiváció (1) otthonitorna (1) paleo (1) pihenés (1) pilates (1) programajánló (1) puffadás (1) sebezhetőség (1) siker (5) stresszevés (1) stresszkezelés (3) súlycsökkentés (1) súlykontroll (1) súlylabda (1) súlytartás (1) súlyvesztőklub (4) Súlyvesztő Tréning (1) svédasztal (1) szabotőr gondolatok (1) személyiségfejlesztés (4) szenvedély (1) szeretetnyelvek (1) szerződés (2) SzexiHasProgram (8) szuperélelmiszerek (1) szuperképességek (1) szupervízió (2) tanácsadás (1) táplálkozás (11) táplálkozás-pszichológus (1) táplálkozás tévhitek (1) természetes testsúly (1) testedzés (8) Testőr (1) testtudat (1) tévhitek (1) túlevés (1) vágytabló (1) válság (1) változás (1) vonzástörvénye (4) William Banting (1) Címkefelhő

Archívum

Egyéb